50
Vážení zákazníci, dovolte nám informovat vás o posílení našeho hotline týmu o novou kolegyni. Naše nová kolegyně se již aktuálně seznamuje s fungováním Dopravy 4K a v průběhu měsíce ledna bude zkušebně řešit požadavky na hotline D4K...
Vážení uživatelé programu Doprava 4K,
rádi bychom vás informovali o uvolnění aktualizace D4K obsahující novinky za rok 2024. Tato aktualizace byla uvolněna 16. 10. 2024.
Nezapomeňte prosím, že pro správnou instalaci každé aktualizace, je nutné odhlásit všechny uživatele!
Vážení zákazníci, dovolte nám informovat Vás o nových pravidel práce s obchodními nabídkami.
Za posledních několik měsíců se nám výrazně zvýšil počet poptávek na Inovace v D4K. S tím je spojená tvorba analýz/obchodních nabídek. (netýká se chyb v D4K)...
Vážení zákazníci, v termínu 8. – 16. 8. 2024 dojde k částečnému omezení služby hotline. Děkujeme za pochopení. Tým KSH-Data s.r.o.
Vážení zákazníci, aktuálně byl naplněn stanovený počet zákazníků k testování Mobilní aplikace. Prosím další zákazníky, ať se již k testování nehlásí. Děkujeme všem zájemcům o testování naší mobilní aplikace D4K.
náš nový produkt Mobilní aplikace D4K je aktuálně ve fázi užšího testování několika málo zákazníky. Tento okruh bychom rádi rozšířili, a proto nabízíme možnost se tohoto testování zúčastnit dalším několika zákazníkům. V případě zájmu o účast nás...
V případě, že máte v "Nastavení importu" nastavenou hodnotu "Tablet/tachograf (je-li možné)" hodnota "T", pak se data stahují z jiného rozhraní než doposud, resp. nemusely se pro některá vozidla stáhnout...
Zákazníkům, kteří budou mít o tyto informace zájem, vygenerujeme jednorázový odkaz, přes který se mohou do sekce svých požadavků kdykoliv přihlásit. Historie požadavků je zde omezena pouze na období cca jeden měsíc zpět, kdy...
Vážení zákazníci, dovolte nám informovat Vás o vzniku nového ovladače v D4K. Základní popis funkce ovladače: Import dat funguje pomocí API LogisCarE - webová služba zpřístupňující data ze sledovacího systému...
Vážení zákazníci, dovolte nám přiblížit Vám naši situaci v oblasti správy Vašich požadavků a důvody vedoucí k omezení současně ROZPRACOVANÝCH požadavků na maximálně 3. Za uplynulý rok 2023 bylo naším oddělením podpory vyřízeno téměř 800 požadavků a tím...